Ett år går fort...

Testade att logga in på min bloggsida och det är verkligen roligt att läsa alla gamla inlägg. Det blir liksom som en dagbok, där man kan titta tillbaka på vad man har gjort och gått igenom och genom det återfå gamla minnen. Kanske man ska ta tag i bloggandet igen. Jag vill men är rädd att det inte kommer finnas den tid som jag kanske vill lägga. Får väl ge det ett försök helt enkelt, har ju inget att förlora precis.
 
Men mitt första inlägg under år 2016 får nog vänta lite, det är ju dags för tv-serien som jag och H har börjat följa. Dessutom, var ska jag börja? Finns ju hur mycket som helst att skriva om! Får bli lite inlägg om olika händelser det senaste året kanske för att man ska kunna "komma ifatt".
 
Vill iaf avsluta mitt inlägg med en bild på mitt första brorsbarn! Det är verkligen kärlek vid första blicken - fasters hjärta! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0